Index > Technika & Úpravy > Audi A6 > ALLROAD - podvozek (vše okolo měchů atd...) | Menu
Odpověď na toto téma | Poslední | Další strana | Předchozí strana | První


repair 13.03 2010
to petr0309: ten susic by se mel dat sehnat v aquacentru Praha.Delaji servis kompresoru Trident a meli by byt schopni ti ho prodat.Je to nekde kousek u jizni spojky jednou sem tam vezl kompresor na opravu a byli celkem v pohode a vstricni takze by nemel byt problem se s nima domluvit.

Petr0309 13.03 2010
zkusim, díky za radu

Maarty 13.03 2010
Předmět: kompresor-měchy??
Zdravím.Stal jsem se majitelem Allroadu.Chtěl bych se zeptat jestli má svítit nějaká kontrolka při sepnutí kompresoru.a jestli je normální,když je po sepnutí slyšet???Občas sepne a cca po 30 vteřinách vypne.Popřípadě jestli se dá repasovat a za kolik?Nový je pěkně mastný!!!Podotýkám,že podvozek mi nepadá.

repair 15.03 2010
to Marty: kdyz si to cele proctes tak si udelas obrazek.Jinak novy kompresor asi moc slyset nebude,Ten muj co sem dal jakztakz dokupy uz moc sluÿset neni.To ze obcas dofukuje podle me neni na zavadu akorat udrzuje tlak ve vzusniku.Ale melo by to nafoukat a drzet i tlak v okruhu.Kontrolka na to jestli je kompresor v chodu zadna neni.Jde o to jak rychle se ti podvozek zvedne.Ted jsem to zkousel v nedeli a slo to oproti stavu pred opravou kompresoru vcelku svizne na posledni stupen z 3tiho asi za 20 sec.Az sem cumel co ve snehu ta mrska projede :-) Jinak repasovat se da elektromotor,vadny pistni krouzek(pokud neni vyjeta hlava) a to je asi tak vsechno.Pak uz jedine novej kompresor.Ale nema cenu kupovat v CR.Spis objednat z USA kde stoji 385$+doprava.Ale jak rikam nejdriv pokud to blbne tak na zvedak a zjistit co tomu je a pak neco schanet.

Giovany 15.03 2010
repair:
to Marty: kdyz si to cele proctes tak si udelas obrazek.Jinak novy kompresor asi moc slyset nebude,Ten muj co sem dal jakztakz dokupy uz moc sluÿset neni.To ze obcas dofukuje podle me neni na zavadu akorat udrzuje tlak ve vzusniku.Ale melo by to nafoukat a drzet i tlak v okruhu.Kontrolka na to jestli je kompresor v chodu zadna neni.Jde o to jak rychle se ti podvozek zvedne.Ted jsem to zkousel v nedeli a slo to oproti stavu pred opravou kompresoru vcelku svizne na posledni stupen z 3tiho asi za 20 sec.Az sem cumel co ve snehu ta mrska projede :-) Jinak repasovat se da elektromotor,vadny pistni krouzek(pokud neni vyjeta hlava) a to je asi tak vsechno.Pak uz jedine novej kompresor.Ale nema cenu kupovat v CR.Spis objednat z USA kde stoji 385$+doprava.Ale jak rikam nejdriv pokud to blbne tak na zvedak a zjistit co tomu je a pak neco schanet.


Prosímtě ty máš ty stránky do USA kde se ty kompresory dají obj?

vashik 15.03 2010
Zden najdes vsechny produkty od firmy Arnott pro Allroad Q 2005-2005.



Minuly tyden jsem se ptal co by stala doprava do CR. Odpoved byla pres UPS 135$. Porad se to vyplati :-) A delaji i mechy. No az se neco rozbije tak se uvidi.

Giovany 15.03 2010
vashik:
Zden najdes vsechny produkty od firmy Arnott pro Allroad Q 2005-2005.



Minuly tyden jsem se ptal co by stala doprava do CR. Odpoved byla pres UPS 135$. Porad se to vyplati :-) A delaji i mechy. No az se neco rozbije tak se uvidi.



No právě jsem to chtěl na mou Osmu,,, Začínám ten kompresor už dost slyšet!! Zatím vše funguje ale dle mne je to jen otázkou času,,,tak chci být připraven.

Dnes omrknu čisla na tom mém kompresoru a pošlu tam dotaz.

Ale díík

Giovany 15.03 2010
vashik:
Zden najdes vsechny produkty od firmy Arnott pro Allroad Q 2005-2005.



Minuly tyden jsem se ptal co by stala doprava do CR. Odpoved byla pres UPS 135$. Porad se to vyplati :-) A delaji i mechy. No az se neco rozbije tak se uvidi.


Kurnik a navíc je to na Floridě :-o ,,Moje dcera tam zrovna kousek bydlí v Cleerwater St,Petersburg :-D už jsem jim poslal odkaz...ale záleží jestli ten kompresor Allroad vs A8 bude pasovat?? Tak abych se neradoval předčasně!

vashik 15.03 2010
Kompresor pro A8cku ma trosku jine katalogove cislo. Nicmene to jeste nemusi znamenat ze je kompresor jiny. Ale tezko rici.

A6 4Z7616007
A8 4E7616007

Giovany 15.03 2010
vashik:
Kompresor pro A8cku ma trosku jine katalogove cislo. Nicmene to jeste nemusi znamenat ze je kompresor jiny. Ale tezko rici.

A6 4Z7616007
A8 4E7616007


No já jsem poslal dotaz tady.



Impressum: Firma Oliver Mießler

Hauptstrasse 2

76593 Gernsbach

Deutschland

Tel.: +49 (0) 7224 9162865 Mobil: +49 01608426578 Fax: (0) 4038017862051

e-mail:



Umsatzsteuer-ID: DE 221363784



Preis ist inklusive 19% Mehrwertsteuer!!

Kunden aus der EU, jedoch nicht aus Deutschland, mit einer Umsatzsteuer Identifikationsnummer, dies ist die allgemein gültige Nummer innerhalb der Europäischen Union, werden außerhalb Deutschlands zum Nettopreis beliefert. Hierzu ist die Angabe Ihrer Nummer erforderlich.



Wir können Ihnen einen Ersatz zum Original Kompressor für das pneumatische Federsystem, Luftfederung, von Audi A6 allroad anbieten.

Absolute Neuware - gleicher Hersteller

OEM part number: 4Z7-616-007 / 4Z7616007

Verschiedene technische Bezeichnungen des Originals sind unten aufgeführt, jedoch können wir Ihnen über die Fahrgestellnummer eindeutig bestätigen, ob dieser Kompressor passt.

Generell ist er für den Audi A6 allroad 2001 - 2005. Modell 4B

Jedoch passt er auch bei anderen Modellen. Dies können wir Ihnen über die Fahrgestellnummer mitteilen.

Schauen Sie sich auch unsere Angebote zu den Luftfedern in unserem shop an.

Diese sind der Grund, warum der Kompressor defekt ist.

Poröse Luftfedern führen zu Luftverlust von getrockneter Luft.

Der Kompressor hat eine Trocknereinheit integriert, die darauf angewiesen ist, dass die komplette getrocknete Luft wieder über die Regulierung / Trockner / Ablaßventil zurückkommt, damit sich das Trocknungsmaterial regenerieren kann. Findet dies durch ein noch so kleines Leck nicht statt, baut sich Feuchtigkeit im Kompressorinneren auf und der Kompressor korrodiert innen, wird leistungsschwach und das System geht auf Störung.

-Continental ZSB Kompressor, 15155000102, Made in germany, 41540311000523003459,

Wabco 001 0523 Kompressor Aggregat

- oder 15155000032, Made in Germany, 41540310600105003603

- oder CONTINENTAL ZSB KOMPRESSOR 151550 00032 MADE IN GERMANY 41540310600030005703 WABCO 1090030 KOMPRESSOR

AGGREGAT

-oder 4B/1/200/000 Luftkompressor, 4Z7616007 Continental

-oder Audi A8 Bj.2003-2007. Teilenummer 4E0616005E

-oder Continental ZSB Kompressor
15.1550-000.2 Made in Germany
41540310600102002289
WABCO 109 0102 Kompressor Aggregat

-oder AUDI WBW 4F0616005D Wabco 41540341000746001202 - Audi A6 4F

Das Aggregat ist baugleich dem Original.

Wenn Sie Ihren Kompressor von uns erst testen lassen wollen, so machen wir Ihnen gerne ein kostenfreies Angebot.

......nun zum formellen:

Es gelten die gesetzlichen Gewährleistungsregeln, insbesondere die

allgemeine Verjährungsfrist der Gewährleistungsansprüche von zwei Jahren,

beginnend mit der Ablieferung der Sache.*

*Ein Schaden durch Feuchtigkeit im Inneren des Kompressors ist kein Garantiefall. Hierzu geben wir Ihnen gerne Rat, wie sie dies verhindern können.

Maarty 15.03 2010
Předmět: kompresor-měchy
zdary.Díky za radu.O víkendu pod to vlezu a uvidíme.Kompresor to nafouká cekem rychle a měchy neuchází.Ještě nevím jak je uchycen ke kastli,ale mám tucha,že spíš to co je slyšet když sepne je to,že je o něco lehce opřený a rezonuje.Doufám :))

repair 16.03 2010
kdyby mel rezonovat tak by jedine musel byt utrzenej ze zavesu.Jestli to rezonuje tak tam muze byt problem s tim krycim plechem na klikovce ktery je uchyceny 4ks nytu.

Giovany 16.03 2010
vashik:
Kompresor pro A8cku ma trosku jine katalogove cislo. Nicmene to jeste nemusi znamenat ze je kompresor jiny. Ale tezko rici.

A6 4Z7616007
A8 4E7616007


Ahoj já jsem dnes zvedl auto ,,měnil jsem olej tak jsem to číslo koněčně opsal

a mám tam.4EO 616005D?

Maarty 21.03 2010
Předmět: kompresor
tak problém vyřešen.na kompresoru byl namáčklí krycí plech.Díky

Netfinity 04.04 2010
Zdar chlapi, myslel jsem ze po zime prestanou problemy s podvozkem (mam nacaty kompresor) ale ted se objevila nova vec. Vypada to na mech z cehoz nemam vubec radost. Kdyz jsem na 3 tak pohoda, drzi 14dni v garazi. Kdyz na 2 tak nekdy nedrzi a na 1 vzdy spadne cely predek pod 1. Pravy predni mech je novy, levy syci ale jen podle pravidel vyse. Ma co sycet u kola krome mechu?

repair 06.04 2010
no to asi ne.Ted jsem si vsiml kdyz jsem zastavil jednim kolem na bouli a druhy bylo jako vyveseny ze regulator sam i po zhasnuti motoru normalne z toho mechu ktery byl na kopecku upustil vzduch aby se srovnalo auto do roviny.To sem teda cumel :-)

oo.viper.oo 06.04 2010
Netfinity:
Zdar chlapi, myslel jsem ze po zime prestanou problemy s podvozkem (mam nacaty kompresor) ale ted se objevila nova vec. Vypada to na mech z cehoz nemam vubec radost. Kdyz jsem na 3 tak pohoda, drzi 14dni v garazi. Kdyz na 2 tak nekdy nedrzi a na 1 vzdy spadne cely predek pod 1. Pravy predni mech je novy, levy syci ale jen podle pravidel vyse. Ma co sycet u kola krome mechu?


No ale zase je divný že na 3 drží a přitom by měl bejt více natlakovanej a vysunutej. Jestli by to nemohl být spíš problém s čidlem, který v určité poloze (okolo 1 a 2) špatně detekuje polohu, myslí si že je moc vysunutej, tak ho vypouští a vypouští, aby srovnal auto, přesně jak píše předchozí příspěvek.

Edit: teď když to po tobě a sobě čtu, tak se mi to jeví dost jistě na nějaký čidlo. Vzhledem k tomu že píšeš že spadne celej předek. Už jsem viděl Allroada našišato, když mu praskl jeden měch. Tohle když shodí oba přední, přitom jeden z nich je nový, tak to vypadá opravdu na závadu v řízení, nikoliv v měchu.

Co s tím nevím. Neukazuje něco VAG? Nevím jestli by měl... Problém je že na to řízení podvozku je tam čidel jak nas@#$ejch. Jestli nebude mít někdo nějaký lepší nápad, tak bych to nechal zdiagnostikovat (nikoliv opravit) v Audi a pak se rozhodl co dál.

Dubák 06.04 2010
Předmět: Výměna měchu na A6
Ahoj lidičky
může mi někdo prosím poradit, jak mám vyměnit zadní měch u Allroada. Koupil jsem nový, jelikož mi zadní pravá strana utiká a nevím, jak to mám vyměnit. Nikdy jsem to nedělal. Nějaký návod nebo manuál snad musí někde existovat.
Předem moc děkuji

Netfinity 07.04 2010
to oo.viper.oo:
Presne jak pises. Je to divne i me ze to na 3 drzi. Zkousel jsem na mech strikat mydlovou vodu, ale zadne uniky jsem nevidel. To cidlo me napadlo taky, ale kdyz snizuju podvozek kontrolovane, tak to syci daleko mene. Myslim kdyz to reguluje auto. Kdyz to pada z vysky 2 tak se ty syceni postupne zesiluje, jako by tam byla dira. Nevim jeslti ty vypousteci ventily se reguluji proporcionalne aby ho otevrel vice nez pri kontrolovanem vypousteni. Chyba na vagu je:

Adresa 34: Řízení výšky Labely: TEST-34.lbl
Řídící jednotka: 4Z7 907 553 E
Díl: - 2C1A1 D040
Kódování: 25500
Dílna #: WSC 09999

2 závad nalezeno.
01772 - vedeni signalu od cidla tlaku pro regulaci urovne
27-10 - neverohodny signal - Sporadická
01400 - regulace urovne
11-10 - meze regulace nedosazeny - Sporadická

Mam v haji i kompresor, tak je otazka z ceho to je. Nevim ted jestli nejdrive resit kompresor a pak mech. Mam strach ze kdyz vyresim kompresor, tak budel porad tlacit a odpalim ho.

spatejden 09.04 2010
Měl bych trochu jinou prosbu. Kompresor neběží (při zapojení na tvrdo z baterky se rozjede). Můžu prosit o radu kde najdu pojistku (a jakou má hodnotu) a relátko? Díky za radu

oo.viper.oo 13.04 2010
Předmět: Re: Výměna měchu na A6
Dubák:
Ahoj lidičky
může mi někdo prosím poradit, jak mám vyměnit zadní měch u Allroada. Koupil jsem nový, jelikož mi zadní pravá strana utiká a nevím, jak to mám vyměnit. Nikdy jsem to nedělal. Nějaký návod nebo manuál snad musí někde existovat.
Předem moc děkuji


Návod na demontáž a montáž měchu zde:



petrola 28.04 2010
Předmět: Allroad problémy s měchy
Vyměnil jsem všechny čtyři měchy, kompresor dobrý a stále nelze zvednout podvozek. Dnes jsem vyměnil i řídící jednotku s tím, že problém bude pryč a ono nic. Podvozek pořád leží a zřejmě to bude v elektronice. Měl někdo podobný problém?

Paja.su 29.04 2010
napichnout na VAG a udelat test akcnich cleu a uvidis kde je problem

petrola 29.04 2010
Test jsme udělali a na novou řídící jednotku to píše, že není kompatibilní nebo tak něco. A na starou říd. jedn. to píše, že regulace podvozku je pod úrovní. Takže z toho moudrý nejsem. Nemáš jinej typ?

bboytrebron 29.04 2010
Předmět: Audi Allroad
Zdravim, měl bych prosbu, mám takový problém s nivem - regulace výšky pod spodní hranicí, předek auta se nechce zvednout. Někdy předek klesne, zničeho nic nadoraz a nejde zvednout? Předem moc děkuju.

repair 30.04 2010
muze byt v haji regulator coz je takova ta kostka vedle kompresoru co do ni jdou vsechny hadice a nebo nejake cidlo.

petrola 01.05 2010
taky me ten regulator napadl,hned v pondelí to necham přeměřit,doufam že to bude ono,jinak už jen zbejva kompresor,ale ten dava okolo 4baru..což by melo asi stačit.Jinak už mam všechno nový.
nebo?

Radek 02.05 2010
Předmět: Allroad
petrola:
taky me ten regulator napadl,hned v pondelí to necham přeměřit,doufam že to bude ono,jinak už jen zbejva kompresor,ale ten dava okolo 4baru..což by melo asi stačit.Jinak už mam všechno nový.
nebo?
Myslim si že to je malo taky je otazka zajak dlouho to natlači na ty 4 bary a pak z jakeho duvodu přestane tlačit dal?Co to piše přerušeno z duvodu přehřati nebo co?
Kdyžtak volej 604111999

petrola 02.05 2010
Jo, pise to že je prehratej,uvidim co zejtra namerí za hodnoty a až budu vedet víc.. zavolm ti DÍK

petrola 02.05 2010
Tak když sem pročítal starší príspevky zjistil sem že u Allroada je to porad dokola..měchy,kompresor.Asi nas maj prodejci nahradních dílu radi,samozřejmě za nekřestanské peníze,jak je možné že v Audi chtějí za jeden měch 15tis a ja sehnal přes kamaráda v Německu všechny 4 za 35tisíc.! a ješte se mi tam klaněl prodavač,jako když je muj nejlepší kamarád.

petrola 06.05 2010
Tak ja uz auto opět v cajku,Radek měl pravdu kompresor daval malo,pomohla oprav.sada na Tuarega,ted fouká jak o život.Jinak protože sem měnil všechny 4měchy a špatnej byl jen jeden,mam tady dva zadní a jeden přední na prodej,mohl bych zařídit i opravu kompresoru.
Chci taky poděkovat všem kdo sem píše,hodně mi to pomohlo.
Když někdo bude chtít radu,nebo ty měchy tel.739472702

rascik 07.05 2010
Čafte potreboval by som poradiť z jednou závadou na vzduchovom podvozku na Allroade. Nedrží výšku v polohe 1 a 2 na 3 a 4 je to v pohode vydrží na jednej úrovni aj mesiac ale ak je na polohe 1 alebo dva po pár hodinách klesne. Tak ak ma niekto skúsenosti s allroadom a vzduchovým podvozkom privítam info ......

petrola 07.05 2010
Problém je v měchu. V určité poloze máš únik vzduchu od písku a jemných kamínků. V poloze 3 a 4 se měch natahuje a ta problémova pozice se stáhne a únik není. Bude ti to dělat čím dál víc, časem i v poloze 3 a 4. Dej auto na pol. 1 a mýdlovou vodou nastříkej měchy poznáš který uchází.Taky sem to měl..

Netfinity 07.05 2010
Melo by to byt i slyset ktery utika. Delalo mi to taky. na 2 jemne uchazi a na 1 uz bylo syceni slyset dost. Taky se to da zjistit diagnostikou pri zobrazovani vysky ze snimacu. Ja jsem zatim vymenu mechu oddalil, cekam na nejaky prisun penizku. Pred mesicem jsem vymenil kompresor a vagem jsem nastavil podvozek tak ze je 2 na ledkach ve skutecnosti ve vysce mezi 2-3. Nic neutika a kdyz to pri vyssi rychlosti shodi na 1, coz je taky mezi 1-2 tak to kompresor zvlada dofoukat. Navic stary kompresor nacpal do akumulatoru tlaku jen 8bar, novy zvladne 15bar, takze to vetsinou zvlada vyrovanavat primo ze zasobniku..

rascik 07.05 2010
dakujem za rady dám vedieť čo som zistil

Poslední | Další strana | Předchozí strana | První | Odpověď na toto téma
Index > Technika & Úpravy > Audi A6 > ALLROAD - podvozek (vše okolo měchů atd...) | Menu